אני היא והוא באוטובוס הסקס

עליתי לאוטובוס מבאר שבע לאזור הצפון זה היה קו ישיר בלילה היו רק שני אנשים..

Read more

עליתי לאוטובוס מבאר שבע לאזור הצפון זה היה קו ישיר בלילה היו רק שני אנשים שישבו מקדימה אז המשכתי למושבים האחרונים וישב שם גבר חתיך שראה משהו באייפון ישבתי באותו שורה בסוף אחרי רבע שעה שמתי לב דרך הזכוכית של האוטובוס שהוא רואה פורנו, הוא קלט ששמתי לב וסגר ואז התחלנו לדבר על אהבה סקס צעצועים וכל מיני דברים כאלה עברתי לשבת לידו והמשכנו לדבר אז הוא נישק אותי ואחרי שעה וחצי של דיבורים של סקס היתי חרמנית מאוד פתחתי לו את הריצ׳רצ׳ של הג׳ינס שלו והוצאתי משם את הזין שלו.

הזין שלו היה ארוך ועבה ממש מדהים ואז התחלתי למצוץ לו לאט מלעמלה ללמטה כל פינה עד שגמר לי בפה אבל עדין הייתי חרמנית אז הרמתי את השמלה הורדתי את התחתון והתחלתי לרכוב עליו שתדלנו לא להשמיע קול עד שגמלי בכוס נחנו קצת ומשעמום המשחנו שוב אז כבר מישהי עלתה לאוטובוס ולא יכלתי לרדת ממנו כי היא התקרבה ולא שמנו לב אליה אז נשארתי לשבת עליו שהזין שלו תקוע לי בישבן היא הסתכלה עלינו והתיישב ספסל קדימה והיא קלטה את התחתון שלי מתחת למושב שלה היא הסתובבה אלינט שאני עדין יושבת עליו ואמרה לי תיראי מה אנשים משאירים באוטובוס אמרתי לה זה לא אנשים זה שלי היה לה פרצוף המום זזתי ממנו והיא ראתה את הזין שלו בחוץ היא שאלה אותי עם אנחנו חברים אמרתי לה שלא אנחנו רק מעבירים אז הזמן עד שנרד מהאוטובוס.

שאלתי אותה עם היא רוצה להצטרף היא לא הסכימה אבל אמרה שזה לא יפריע לה ושנמשיך אחרי כמה דקות של רכיבה היא באה ישבה לידנו והורידה את המכנס היא היתה גבוה ולבשה מכנסי "דפוק אותי" צמודות היא הורידה אותם ואת התחתונים וביקשה להצטרף לא יכולתי לומר לה לא, היה לה כוס חלק, היא פיסקה רגלים ודחפתי לה אצבעות אני והוא הכוס שלה נרטב בשניה. לא היה הרבה מקום אבל היא החליפה איתי היא התישבה עליו הוא כמובן לא התנגד ואני ישבתי עליה הזין שלו בתוך הישבן שלה והאצבעות שלה בכוס שלי הוצאתי לה שד אחד בחוץ והתחלתי למצוץ לה אותו הציצי שלה היה עגול וגדול עומד ויפה כזה הוא הכניס לי יד לתוך החזיה שלי והחל למשש לשנינו עד שגמר בתוך שנינו התישבנו אחת על השניה והוא ישב כיסא ליד על הבירכים ושנינו מצצנו לו והיה כזה עונג לשלושתינו על שלא יכלנו החלנו עם רעשים כבר לא היה אף אחד באוטובוס הנהג עצר ובאה עלנו הוא שמע את הגניחות שלי ושלה כמובן שעמד לו אבל הוא ביקש שניתלבש ונרד מהאוטובוס טוב ירדנו מהאוטובוס וירדנו בעמצה מקום שאנחנו לא מכירים אבל ממול ראינו חדרי סקס להשכרה הסכרנו נחנסנו לחדר מהיה מלא אזיקים ושרשראות התפשטנו לגמריי וקשרנו אותה התחלנו שנינו ל מצוץ לה עברנו אלי וככה כל הלילה לו היה זין ארוך ועבה לה היה כוס חלק ורטוב ציצים עגולים ויפים הפטמות שלה פשוט ואוו ואני עם ציצים כמו שלה עם כוס רטוב ומחכה לפעם הבאה שניפגש שלושתינו.